Donderdag 2 oktober Rotorua - Ruapehu (vlakbij Taumarunui)

2 oktober 2014 - Manunui, Nieuw-Zeeland

We hebben besloten met ons drieën de Whanganui Journey te gaan doen. Een tocht die tot 5 dagen kan duren en deels bestaat uit kanoën en deels hiken. Slapen zal in hutten en tenten zijn. Johanneke koopt in Rotorua nog een slaapzak en matrasje en Tim een tent en dan moet het gaan lukken. We hebben er super veel zin in. Onderweg bij een look-out-point begint de auto te roken en blijkt olie te lekken. Dus naar een garage en even langs de I-Site voor verdere info. Helaas blijkt het v de komende dagen te gaan regenen zodat er niet kunnen gaan kanoën omdat de rivier mogelijk te gevaarlijk wordt. Balen! Dat betekent weer veranderen van plannen. Voorlopig vannacht slapen in een cabin bij Taumarunui Holiday Park. Ook weer een hele nieuwe ervaring!

1. Janny:
    2 oktober 2014
    Hoi Chris,
    Wat een spannende verhalen allemaal en wat maak je veel mee !
    Ook leuk dat je allerlei mensen ontmoet waar je dan weer (voor een paar dagen ? of langer ?) iets mee onderneemt.
    Ik volg je met veel plezier,
    groetjes, Janny
  2. Jan Kees:
    5 oktober 2014
    Zo te zien ben je volop aan het genieten. Ziet er allemaal mooi uit, geweldig land. En dat raften ziet er heftig uit, dapper hoor..
    Blijf genieten,
    Groet van Jan Kees
  3. Karin van Gelderen:
    5 oktober 2014
    Net even al je verhalen gelezen, wat je al niet hebt mee gemaakt zeg, alsof je al heel lang weg bent! Wat een ervaringen!!
    Pas goed op jezelf en blijf zo genieten van alles wat je doet.
    Ik ga je blog nu maar eens wat vaker volgen!
    Kus Lowietje